NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Tak, dokładamy wszelkich starań, aby produkty na zdjęciach w naszym sklepie dokładnie odzwierciedlały rzeczywisty wygląd towaru. Zdjęcia są wykonywane z dbałością o detale, tak aby kolory, kształty i inne cechy były jak najbardziej zbliżone do rzeczywistości. Jednakże, drobne różnice mogą wystąpić z powodu ustawień ekranu lub naturalnych różnic w materiałach.
Wszystkie dokumenty sprzedażowe są wysyłane mailowo na adres e-mail podany podczas realizacji zamówienia.
Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny. Termin ten liczony jest od dnia dostarczenia produktu konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie. Jeśli zamówienie obejmuje kilka produktów dostarczanych osobno, partiami lub w częściach, termin odstąpienia liczy się od momentu dostarczenia ostatniego elementu zamówienia. W przypadku prenumeraty, termin 14 dni liczony jest od dostawy pierwszego produktu.
Aby dokonać zwrotu, należy złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy – może być ono przesłane pocztą tradycyjną, faksem lub drogą elektroniczną na adres e-mail sprzedawcy. Formularz odstąpienia od umowy dostępny jest na naszej stronie, ale nie jest on obowiązkowy. Jeśli oświadczenie jest przesyłane drogą elektroniczną, sprzedawca niezwłocznie potwierdzi jego otrzymanie.
Po złożeniu oświadczenia produkt należy odesłać na adres:
1-Drive, ul. Chopina 94, 43-600 Jaworzno.
W miarę możliwości staramy się regularnie uzupełniać produkty, które cieszą się dużym zainteresowaniem. Jeśli dany produkt jest oznaczony jako „wyprzedany,” istnieje szansa, że wkrótce pojawi się ponownie w naszym magazynie.
Obecnie realizujemy zamówienia wyłącznie na terenie Polski. Możesz wskazać dowolny adres w Polsce jako miejsce dostawy – zarówno domowy, jak i firmowy.
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI W RAZIE PYTAŃ
Masz pytania - szybko odpowiemy na Twoje pytania:
E-mail: biuro@1-drive.pl
Tel: 791-988-363